SÖNDAG

Idag är det en ganska så lugn söndag. Vi har varit och handlat lite och när vi var på väg ner till stan ringde mamma och frågade om vi ville komma dit och äta middag med dem...klart vi ville! Så efter ett besök på Willys åkte vi till ett dukat bord - LYX! Thyra tycker så mycket om att vara hemma hos "mommo och mojja" som hon kallar dem. idag blev det inte så lång stund där för Thyra var trött och jag var tvungen att åka hem och jobba lite. Det är mycket på gång på jobbet nu, alla i 7an ska ha utvecklingssamtal v. 10-11 och jag har hand om 12 sjuor, så det blir mycket jobb nu ett tag framöver.

Medans Thyra har sovit sin middagslur har jag jobbat med att planera upp kommande arbetsområde för mina 7:or i svenska. Jag tycker inte om att behöva ta till helgen att jobba på, men nu känns det skönt att ha det gjort. Nu blir det mys resten av eftermiddagen och ikväll tänkte jag hinna med och träna lite. Jag försöker köra några pass på Friskis och Svettis per vecka, men det blir inte alls lika många nu som innan vi hade Thyra, det är svårt att få tiden att räcka till när det jobbas för fullt och M tränar fotboll tre gånger i veckan.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Karin!

Kul att du har en alldeles egen blogg....min första som jag har besökt..å kommer fortsätta att besöka...många kramar från svägerskan =)

2009-02-22 @ 17:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0