TRÖTT

Usch vad trött jag är just nu...fast jag har massor att göra både här hemma och jobbsaker. Det är tre veckor nu då det är hur mycket som helst att göra på jobbet och det sätter sina spår, helst av allt vill jag ju bara gosa med sessan här hemma men samtidigt finns det tusen måste-saker känns det som. Ja, ja det ordnar sig som det alltid gör.

Nu ikäll hade jag tänkt göra lite jobbgrejer eftersom sessan sover, men nu upptäcket jag att vi inte har words på datorn så då funkar det inte. Jag får ta tag i strykhögen istället...inte jätteroligt men när det är gjort är det skönt.

Idag lämnade jag sessan på förskolan och det gick som tidigare jättebra! Man blir så stolt när man ser sin lilla sessa traska iväg i overall och sätta igång och leka med de andra utan att knappt bry sig om att man åker. Imorgon är det min tur att hämta och det är ju det bästa på hela veckan!

Nähä....strykhög var det ju ja.....



Här är sessan på väg in på förskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0