FÖDELSEDAGSPRESENTER

Nu har vi ÄNTLIGEN köpt två födelsedagspresenter till Thyra som fyller år om en vecka. Vi har haft jättesvårt att veta vad vi ska köpa men idag var vi i Skara och där hittade vi en sandlåda och en Pippi-docka. Tror det kommer vara två presenter som går hem hos sessan. Jag har verkligen svårt att förstå att vår lilla tjej blir två år snart!! Den 14:e då hon fyller ska vi ha kalas, men söta Camilla ringde igår och frågade om de fick komma hit och fira Thyra på söndag för Linus jobbar den 14:e, och självklart får de göra det! Jätteskoj att de vill komma och fira vår lilla tjej!

Nu har söta M snart kockat färdigt så nu är det bästa att jag slutar skriva. Idag blir det en maträtt som verkligen hör sommaren till för oss - färskpotatis och falukorv. Ingen lyxmat direkt men väldigt gott.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skoj att ni hittade en sandlåda! Vill verkligen ha en till Hedda med men så länge vi bor som vi gör får vi avstå. Pratade ju med dem här nere ang det för jag hade ett (enligt mig) jättebra förslag på vart den kunde vara (ej på gräset och ej i vägen, skulle inte ens synas) men jag förstod på svaret att de inte var supersugna på det. Men men. Nu åskar det mer o mer här så får nog dra ur datorn o lägga mig med en tidning o lite bubbar i st ;-) Hör av er om ni inte har ngt för er o vill träffas i mgn eller ngn annan dag! KRAMAR

2009-07-07 @ 12:31:53
Postat av: Anonym

Det var jag som skrev:-) Sofia

2009-07-07 @ 12:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0