IRRITERAD!!

Regn, regn, regn och åter regn....så himla trist det är med regn på sommaren! Tänk om vi istället för att sitta med en filt om oss i soffan satt i en solstol vid stranden och svettades så man var tvungen att svalka sig med ett dopp i vattnet. Det var verklighet för en vecka sedan, men den veckan känns som en evighet sen. Usch mycket gnäll här nu men på sommaren SKA det vara SOL!

Idag var jag och M i Mariestad och köpte en ny säng till Thyra. Hon är ju stora tjejen nu och då  måste man ju ställa undan spjälsängen och sova i en stor säng  :) En ny säng är ju skoj men att alla målare har semester så vi inte kan få sängen vit är INTE skoj. Sen som extra salt i såren lyckas vi inte få tag i någon sand till nya sandlådan pga semesterstängt. Märker ni en viss irritation här nu eller?! Sanden kanske inte gör så mycket eftersom regnet ändå vräker ner så vi inte kan vara ute...


Kommentarer
Postat av: Anonym

För att råda bot på irritationen tycker jag att du ska åka med mig till Småttan o shoppa lite kläder till de små liven i morgon ;-) blink blink

2009-07-09 @ 21:25:38
Postat av: Camilla

Tur att vi kommer på söndag :) Ska försöka ta med mig lite sol till er så ni kan sola och bada framöver :) kramisar i massor, sandlådan ser jättefin ut!!!

2009-07-10 @ 14:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0