SOLEN SKINER I STRÖ

Ute i Strö var det underbart väder! Vi fikade och njöt en stund på soldäcket, sen fick grabbarna för sig att de skulle testa vattenskidorna. Så de började greja där medan jag och Maria njöt av solen och Lucas tassade omkring runt vagnen och väntade på att Thyra skulle vakna. Till slut gav grabbarna sig iväg och jag, Thyra, Maria och Lucas tog en promenad ner till hamnen för att se dem lite bättre. Marcus var den som fick börja i vattnet, jag tyckte lite synd om honom med tanke på hur kallt det var vid Skogshyddan, men tydligen var det betydligt skönare här. Trots många försök kom han aldrig upp ordentligt. Jag och Maria trodde aldrig att Mikael skulle testa men där hade vi fel, för efter ett tag bytte grabbarna plats. Men det gick inte mycket bättre för honom, så jag antar att vi får åka ut och göra fler försök...inte mig emot  ;)



Ser ni den lilla pricken vid båten...det är M :)


Badkillarna


Lucas ville också bada


När vi kom tillbaka till stugan var vi alla hungriga så då fick det bli lite korv med bröd. Thyra var pigg efter att ha sovit i några timmar så hon busade runt med Mikael. Numera finns det staket och grindar runt tomten och Thyra är väldigt förstjust i att öppna och stänga grindar så hon hade fullt upp. Som alltid var det mycket trevligt ute i Strö!


Leker med Mikael



Fint ute i Strö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0