UNDERBARA SOMMAR

Gissa vart vi har varit i dag?? Vid stranden så klart! Idag var nog varmaste dagen hittills, luften stod helt still och solen gassade på något enormt. Så det fick bli många dopp i dag!  Jag och Thyra var nere redan vid 9.30 och då var det 25 grader ute redan. Efter en liten stund kom söta Cissi och gjorde oss sällskap. Thyra sken upp som en sol när hon fick syn på Cissi. Sen blev det mycket lek och bus i vattnet. Det var en slagen prinsessan som somnade på cykeln hem. Som tur är kommer Cissi och Rickard till oss i eftermiddag igen och leker och busar.

Det hade verkligen varit bra att haft med ett parasoll idag för jag är SÅ rädd att Thyra ska bränna sig i solen för jag vet själv vad ont det gör. Jag smörjer och smörjer och tjatar om att hatten ska vara på och tar på en tröja på Thyra så fort vi kommer upp ur vattnet, men det såg ändå ut som att Thyra var lite röd på armarna - så parasoll packar vi ner nästa gång. Jobbigt att släpa på men helt klart värt det! (sen är det kanske svårt att få en 2-åring att sitta till i skuggan...)

Idag glömde jag kameran hemma men jag bjuder på kort från igår då två små söta prinsessor var och badade....



V Ä N N E R ♥



Det är mysigt att kramas!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad underbara de är! På kusten i helgen har Hedda pratat otaliga ggr om Thyra, hon har berättat för farmor o farfar att de badade och hoppade i vattnet och självklart att de gjorde en massa köttbullar! :-) Hoppas ni har haft en skön första semesterhelg tillsammans! Vi hörs i veckan! KRAMAR FRÅN OSS! /sabel-andersson

2009-07-05 @ 19:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0