65-ÅRSFEST

Vilken 65-årsfest vi var på igår! Full fart från det vi kom till det att vi gick hem! Så sent som vi la oss igår vet jag inte när vi la oss senast....03.10!! Svärfar fyller år på annandagjul men i år ville han slippa firandet mitt i julhelgen så han slog till på en sommarfest istället, och vilken tur han hade med vädret! 75 gäster kom och firade och vi åt och drack gott och hade femkamp. Jag tror svärfar är mycket nöjd med "sin" dag. Här nedanför går han igenom alla presenter han fick trots att han inte önskade sig något  :)



65-årsjubilaren


En som verkligen är nöjd är Thyra. Hon lekte för fullt med alla sina kusiner, hon la sig inte förrän 00.30! Men inte ett gnäll kom det från henne utan hon kändes väldigt stor igår som gick omkring bland alla gäster och lekte med de äldre kusinerna.



Vår söta prinsessa ♥


Kvällen var mycket lyckad och trots att vi kom i säng väldigt sent var det helt klart värt det! Tack kära svärfar för den lyckade festen!



Lite bilder från festen...


Jag avslutar med den här roliga bilden.....öl är gott eller vad säger ni?!


Pappa och svärfar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0