DEN BLOMSTERTID NU KOMMER...

Idag är det skolavslutning! En väldigt speciell dag som väcker gamla minnen och som gör en känslofull. Det är så kul att se alla elever klä upp sig lite extra och gå omkring med ett leende på läpparna. För någon timme sen släppte jag iväg mina 7:or, lite jobbigt var det för vi har kommit varandra nära eftersom vi har fått kämpa mycket tillsammans. Jag fick ett underbart fint armband av en tjej som hon dessutom gjort själv! En liten tår i ögat för mig som är så känslig  :)





Nu har 9:orna precis haft sin avslutning och jag försökta fånga Thyras kusin Albin på ett kort men det gick så där...han var inte så sugen på att vara med (kan inte ladda in kortet på jobbet så ni får se det i eftermiddag). Tänk att Albin redan går ur 9:an!! Herregud säger jag bara, det känns om det var igår jag hämtade honom på dagiset i Järpås. Nu är han stor och lämnar grundskolan bakom sig för att satsa på gymnasiet. Om tre år tar han studenten...



En fotoskygg Abbe som slutar 9:an idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0