EN DAG PÅ SJÖN

Med en temperatur på 18 grader kl 07.00 och en heldag på sjön kan dagen inte bli annat än PERFEKT! Idag var det premiär kan man säga för morfars båt ute på sjön. Thyra gillade att åka båt och ville helst av allt köra båten. Vi hittade en härlig ö att lägga intill vid och där mådde vi gott. Det var väääldigt varmt idag så till och med jag som älskar solen sökte mig till skuggan när det var som varmast. Tyvärr var inte vattnet tillräckligt varmt för att vi skulle kunna svalka oss i det, fast det hade behövts! Thyra var den av oss som badade mest, men även hon tyckte att det var kallt. Thyra höll igång för fullt på ön med att leta pinnar, bada, vara med morfar i båten, läsa böcker och äta kex. Någon middagslur hann hon inte med idag så det var en slagen hjältinna som somnade i mormors famn medan jag och morfar packade ihop våra saker.

Jag känner att jag har bränt mig i nacken annars har det varit en toppendag! För att göra den här härliga dag fulländad avslutade Thyra med att äta en stor tallrik makaroner och köttfärsås (Yippiiiiiieeee!!).

Tack "mommo och moja" för att vi fick åka med er ut idag!






Ute på sjön...



Kommentarer
Postat av: Emma

Vad härligt med en tur på sjön. Thyra är super sött i sin baddräkt

2009-06-25 @ 22:52:01
Postat av: Christin

Låter som ni hade en helt underbar dag!!!!

2009-06-26 @ 23:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0