HEMMA

Vår dag startade redan vid 07 idag men med tv i sovrummet låg vi och drog oss till 08. Idag hade vi inga planer för förmiddagen så vi kunde ta det lugnt, skönt att inte alltid behöva stressa iväg. Vi körde en soft förmiddag med lek, bus och bad. Jag tyckte vi behövde en dag med normala mat och sovtider....bara det att medan jag lagade maten tittade Thyra på Bamse på TV:n och när jag gick för att hämta henne sov hon så gott i soffan. Så det blev inte rikigt som jag tänkt mig men det blev bra ändå!



Eftermiddagen spenderade vi nere vid Skogshyddan tillsammans med mormor och morfar. Det är var riktigt varmt i vattnet och mycket folk som badade. Vi fikade och tog lotter - Thyra vann och hon valde en jättesöt hink som var hjärtformad. Nu ikväll har vi grillat hamburgare och lekt massor i trädgården. En riktigt skön dag i ett lugnt tempo!



Lek och bus i trädgården




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0