JOBB OCH FÖRSKOLA

Jobb och förskola det är det de senaste dagarna har handlat om. Thyra är hostig och snorig så hon gnäller för minsta lilla just nu och sover inte så jättebra på nätterna. Men det är ju mindre än två veckor kvar till jag går på semester så det känns som om vi kan bita ihop tills dess.

Idag har jag varit ute på spiken tillsammans med några elever och kollegor. Det blåst en hel del men vi spelade minigolf (jag vann!!!!) ändå och vissa badade till och med! En väldigt trevlig dag på jobbet  =)

På eftermiddagen kom mamma hit och vi tog en liten promenad till blomsteraffären här i närheten. Så nu har jag äntligen fått köpt blommor till den sista krukan också blev det tre plantor till rabatten. Hann inte plantera dem idag så det får bli imorgon.

Thyra och mormor




Kommentarer
Postat av: Camilla Ö

Gud vad skönt att gå på semester så snart!! Härligt =) Själv ska jag jobba t.o.m. vecka 30.

2009-06-04 @ 18:18:44
Postat av: Anonym

Hej! Jaa, det ska bli undebart med semester, få en massa tid över till Thyra och förhoppnigvis härligt väder. Vad ska ni hitta på i sommar?

2009-06-04 @ 20:50:12
Postat av: Camilla Ö

Vi har inga speciella planer. Ska vara hemma bara, o så nån tripp till föräldrarna o nån kortare resa. Vi ska spara pengar för vi håller på att bygga hus =)

2009-06-05 @ 16:57:20
Postat av: Karin

Vad kul med hus! Vart bygger ni? Vad för slags hus?

2009-06-06 @ 21:33:33
Postat av: Camilla Ö

Vi bygger på Östra Lugnet här i Växjö (nära Evedal). Det är ett nyckelfärdigt hus från Kärnhem så de fixar allt och det är bara för oss att sätta nyckeln i dörren o flytta in. Inflyttning blir i februari. Ska bli så kul =)

2009-06-07 @ 08:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0