KARNEVALSTÅG

Thyra och jag tog cykeln ner till stan för att titta på studenternas karnevalståg. Vi kom ner alldeles lagom till 18 då det började. När jag såg alla klasser passera förbi fick jag en massa flashbacks från då jag själv gick med i tåget. Thyra tyckte det var spännande att titta på alla tokiga studenter som sjöng och skrek. När tåget var slut ville hon titta mer. Det var mycket folk som var framme och tittade, inte så konstigt med tanke på det underbara vädret som varit idag. Motion har jag fått i mängder idag för jag har nog cyklat närmare en mil, fram och tillbaka till stan x 2, och sen var jag ute och gick med mina 7:or under lektionen idag...så nu kan jag med gott samvete lägga mig i soffan.




Studenternas karnevalståg



Kommentarer
Postat av: JaanaBanana

Låter som du haft en bra dag...

2009-06-01 @ 21:29:12
URL: http://jaanabanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0