LITEN SJUKLING?

På förmiddagen idag ringde de från förskolan och sa att Thyra var hänging och inte som vanligt så jag åkte och hämtade henne. Jag hann ha alla mina lektioner idag så det var skönt att slippa krångla med vikarie. När jag kom till förskolan var de ute och lekte och Thyra gick med en av fröknarna, sen så fort jag kom ville hon åka hem så det gjorde vi. Här hemma har hon varit som hon brukar vara, skönt att det inte verkar vara något med henne. Hon är snuvig och hostig och då är det klart att tempot på förskolan kan bli lite för mycket. Fortsätter hon att vara lika pigg här hemma resten av dagen blir det förskola för Thyra i morgon igen.

Idag hade vi tid hos tandläkaren för att kolla upp så att det inte blev något med tänderna då när Thyra ramlade och slog sig på pallen. Tandläkaren kunde inget se vilket var skönt! Känns bra att ha kollat upp det i alla fall. Nu sover sessan skönt, det var svårt att hålla henne vaken till 13 då vi hade tiden eftersom hon brukar somna strax efter 12. Nu ska jag greja lite här hemma och i eftermiddag kommer Cissi hit på besök!


På väg till tandläkaren





 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej på er! Hoppas hon inte blir sjukis lillstumpan! Jag var hemma med Hedda tis-ons, hon har varit lite förkyld ngn vecka och fick en febertopp i måndags kväll men är nu helt kry så idag har hon varit hos "barna" igen.. :-) I morgon blir det studentfirande för oss, hoppas vi har vädergudarna på vår sida :-) blir nog inget kusten, känns inget skoj när det inte är väder.. Får se vad vi hittar på, ngn utflykt av ngt slag är vi sugna på! Vad ska ni göra? Hälsa familjen! KRAMAR/Sofia

2009-06-04 @ 21:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0