MER TID TACK!

Oj, oj, oj...tider springer verkligen ifrån mig nu och bloggen har INTE hunnits med! Man skulle ju kunna tro att det så här i slutet på terminen borde vara lugnt på jobbet men istället är det fullt upp och rörigt till max! Om två dagar är det skolavslutning och jag har svårt att tro att det är sommarlov efter det eftersom det snarare känns som höstlov vädermässigt...brrr! Sommarvärme tack!

Idag var Thyra jätteglad när jag kom och genast visade hon mig varför hon var så glad; de hade möblerat om på avdelningen och fått nya leksaker bla en kryptunnel och ett tält...vilken lycka för de små liven!! Allt det här med förskola är helt nytt både för mig och M, Thyra är vårt första barn och ingen av oss har gått på förskola. Så nu när det närmar sig lov även för min lilla sessa är ju den stora frågan vad ska man ge fröknarna??? Cissi kom med ett bra förslag som jag nappade på, så nu har jag bakat lite kakor som jag ska lägga i en fin burk och ge dem. Jag vill inte ge något dyrt för de är ju fyra stycken och Thyra slutar ju inte utan tar bara lite lov, så lite gott till fikat blir nog jättebra hoppas jag.





Kommentarer
Postat av: Mikael

Hoppas det inte läser bloggen :)

2009-06-10 @ 16:26:26
URL: http://www.webma.nu/lucas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0