NÄST SISTA DAGEN

Jag ångrar så att jag inte fick med mig kameran till förskolan idag för Thyra var såååå söt när hon gav fröknarna deras present idag. Jag trodde aldrig hon skulle våga ge presenten för hon är oftast så blyg men idag var det ingen tvekan, hon tog burken och gick fram till fröken och såg riktigt stolt ut! Kompisarna stod nyfiket runt omkring och tittade på. Mammahjärtat gjorde volter av stolthet över att se lilla sessan bli så glad när hon fick en kram av fröken. I morgon gör Thyra sista dagen på förskolan innan sommarledigheten.

Idag har jag gjort en väldigt rolig sak - jag har spelat brännboll!! Det var turnering mellan alla 7:or på skolan och min klass var så få så jag fick rycka in och vara med, inte mig emot! Jag gillar verkligen brännboll, jag minns alla sommarkvällar när vi var små och spelade på cykelvägen utanför kvarteret. Jag hoppas vi kan samla ihop några kompisar och spela lite i sommar!

Näst sista dagen för våra elever i skolan idag och det innebär gemensam lunch för alla 9:or. Vi lärare serverade alla elever och då for minnet genast tillbaka till alla sittningar som jag serverade på då jag var festansvarig i vår studentnation. Det var tider det!  :)




Mammas lilla hjärta ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0