NATIONALDAGEN

Idag är det Sveriges nationaldag! Bredvid vår tomt har den svenska flaggan vajat hela dagen och jag har tittat på den lite då och då, det är ärligt talat det enda vi har "firat" idag. M har haft fullt upp med terassen och jag har gjort tusen saker inne i huset så det har inte funnits någon tid till att fira.

Thyra har varit helt vild idag och rusat omkring i huset och rivit ut alla leksaker gång på gång. Det som gäller nu är alla hårband och hårspännen hon har. Hon har dem i en liten låda och den ska hon hälla ut hela tiden, jag tror jag har plockat hårband och spännen i varje rum här hemma.



Thyra leker med alla sin hårband




Nu ikväll efter att ha badat och lagt Thyra har vi grillat och nu sitter vi och tittar på fotbollen; Sverige mot Danmark, och M är inte allt för glad här bredvid mig...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0