ÖVERRASKNINGSKALAS

I lördags fyllde moster Kerstin 70 år! Trots att hon hade undanbett sig kunde vi inte låta bli att fira henne så vi ordnade med ett överraskningskalas. Dagen började med seans som bjöd på efterlängtat besök! (berättar mer om det sen...) Jag tror ingen lämnade seansen oberörd! Efteråt hade vi tjejmiddag som var bestämt, men vid 15-tiden började övriga släkten ramla in en efter en och då anade nog Kerstin vad som var på gång. Jag hoppas och tror att hon blev nöjd med HENNES stora dag! Jag och Thyra lämnade i alla fall kalaset väldigt mätta och mycket glada över att ha fått umgås med släkten hela dagen.

Moster Kerstin 70 år


Thyras syssling Elsa kom och var med efter seansen och direkt frågade hon efter Thyra, men eftersom det fortfarande då var hemligt att  resten av släkten skulle komma fick jag ju säga att Thyra var hemma. När sen Thyra kom blev Elsa jätteglad och tjejerna lekte en hel del tillsammans. Det hoppades i sängar, lektes på lekplatsen, lagades mat och sprangs i trappor...fullt ös!



Elsa och Thyra röjer runt



Bjuder på ett kort där tjejmiddagsgänget är samlat. Herregud vad vi kacklade och flamsade innan vi fick till ett bra kort, de som hörde oss måste trott att vi var helt knäppa (och det kanske vi är, men det är bara att skylla på vår släkt några generationer tillbaka...)  :)


Tjejligan är samlad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0