POOLBAD

Thyra är en riktig badtjej. Idag har hon varit i poolen från klockan 9 (då i pyjamas) till klockan 19! I och ur, på och av med baddräkten. Det märks att hon har längtat efter det här!

Vi har haft mysigt besök av Frida och Stina idag. Tjejerna lekte så bra tillsammans i poolen och med alla leksakerna, fast jag fick säga till Thyra FLERA gånger att Stina fick låna hennes leksaker annars sprang hon bara omkring och gnällde "min, min". Bra att hon får träna sig lite på samspel nu när hon inte är på förskolan. Efter lek och bad i några timmar somnade Thyra som en stock efter maten så då fick jag lite egentid i solstoen. Det var så skönt att jag höll på att somna. Känner att det bränner lite på magen nu så i morgon när vi ska till stranden med Sofia och Hedda får jag vara noga med att smörja in mig. Det är inget kul att bränna sig, och på fredag ska vi på fest och då vill jag INTE vara någon kräfta!



Härliga sommardag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0