SEANSEN

I lördags träffade jag min älskade mormor! Som jag har längtat och önskat att hon ska visa sig för mig och nu hände det. Så nu känns det som om jag inte behöver gå på fler seanser för nu är det på något sätt fullbordat. Jag har och är lite tveksam till det här med seanser, men ändå har det gett mig mersmakt de tidigare gångerna som jag har varit. Jag tror på det men ändå inte eftersom det känns så overkligt och inte riktigt går att förklara,men efter igår är jag näst intill övertygad. Det var så konstigt för kvällen innan fick jag en så speciell känsla, jag såg mormors hus så tydligt och jag såg alla speciella grejer som man förknippar med mormor ; Toypaketen i burken, Remikakorna i kylskåpet, tidningspappret i bäddsoffan, hårtbröd och saft när man sov över, trappan upp, det gula köket, den speciella doften som bara mormor doftade.... allt var så tydligt så jag blev alldeles tårögd (ja, jag är väldigt känslig av mig!) Så på något sätt visste jag att mormor skulle komma.

Älskade mormor, jag saknar dig så otroligt mycket och tänker på dig OFTA! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0