SOL OCH BAD

Vilken underbar dag vi har haft idag! Sol och bad för hela slanten. På förmiddagen var vi nere vid campingen och badade tillsammans med sötaste Hedda och Sofia. Tjejerna fungerar så bra tillsammans så det är bara att släppa lös dem så roar de sig själva. Thyra hade jätteskoj och badade flera gånger, hon låg som en fisk i vattnet. Tack för det mysiga sällskapet idag tjejer!

På eftermiddagen var vi hemma i trädgården och badade i poolen och busade runt. Thyra hostar väldigt mycket när hon sover så efter middagsluren var hon lite hängig men hon kom igång efter att ha fått sitta i soffan och titta på Spöket Laban lite. Det har verkligen varit si så där med maten när det gäller Thyra de senaste dagarna, och det är så jobbigt när hon inte äter. Jag oroar mig för det hela tiden och då blir det att jag gör en så stor grej av varje måltid. Nu i eftermiddag åt hon iaf några köttbullar och lite mos, bättre än inget!

Nu sover sessan och jag och M slappar i soffan, värmen gör att man blir trött! I morgon ska jag och Thyra få åka med mormor och morfar ut på sjön. Jag tror Thyra kommer tycka om det massor. Förra sommaren var vi med farmor och farfar på sjön och det fungerade jättebra. Nu i år är hon lite större så då kommer hon nog gilla det ännu mer.

Hoppas er dag har varit lika bra som vår!




Sötaste tjejerna leker tillsammans




Kommentarer
Postat av: Sofia o Hedda

Tack själva tjejer!! stora kramar!

2009-06-26 @ 21:39:59
Postat av: Anonym

hejhej=) kikar in

2009-06-26 @ 21:53:28
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0