TJEJHELG

M är på Öland hela helgen och spelar golf med gamla studiekompisar så jag och Thyra kör tjejhelg här hemma. Vi började med att ta en tur till Skara för att handla upp ett gammalt presentkort som går ut i morgon. Det blev en ursnygg klocka! Sen lyxade vi oss med att åka till McDonalds för att äta hamburgare. Thyra har verkligen ärvt M's förkärlek till McDOnaldsmat för hon åt i stort sett en hel hamburgare och en lite stripes! Härligt att se henne äta. Inte nog med det när vi var i smyckedaffären pratade hon om att "äta mat", tror aldrig jag har hört henne säga de orden förut.



Lyxar oss på McDonalds


Nu ikväll har vi badat men Thyra vägrar numera att ta schampo i håret, hon illskriker så fort jag nämner ordet schampo och sen ska hon bara gå upp och sitta i mitt knä. Hoppas det går över snart! Efter badet går vi in i tvättstugan för att ta på pyjamas och vad möter vi då - översvämning! Hela golvet var fullt av vatten...HJÄÄÄÄÄLP!! Vi har haft stopp i avloppet i köket ett tag men det fixade M för någon dag sen, men tydligen har stoppet flyttat sig till tvättstugan...underbart! Positivt är ju att jag "slipper" tvätta något tills M kommer hem.

Idag på avslutningen sjöng kören den här låten och den fastnade i mitt huvud så jag har gått och nynnat på den hela dagen! Skön låt!

Det är väl konstigt att när man är själv hemma är man aldrig lika trött som när man är båda hemma, och inte är man lika godissugen när man sitter själv i soffan heller...
Ska i alla fall krypa ner i sängen och försöka sova nu, morgondagen bjuder på massa skojigheter!

GOD NATT♥


Kommentarer
Postat av: Marcus

Hej älsklingar!



Jag sitter och väntar på att klockan skall bli 15 så jag får åka hem till er...ses senare ikväll! Puss & Kram

2009-06-14 @ 10:50:22
Postat av: Karin o Thyra

Och vi längtar efter att du ska komma hem!

PUSS

2009-06-14 @ 13:58:34
URL: http://justharochnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0