UTE PÅ SJÖN

I måndagskväll var jag ute på sjön tillsammans med mina jobbarkompisar, eller rättare sagt f d jobbarkompisar jag slutade ju där i tisdags och börjar ett nytt jobb när höstterminen drar igång igen. Vi åkte ut till en jättefin ö strax utanför Spiken. Jag minns inte namnet på ön, om den nu ens hade något namn. En jobbarkompis bor ute i Spiken och hennes man körde ut oss i hans egengjorda träbåt. Det var en jättefin båt där vi utan problem fick plats 10 personer. Vädret var helt underbart den kvällen. Solen värmde och vattnet låg helt spegelblankt. Jag tror vi sa hur underbart vi tyckte det var minst 100 gånger, men det var helt UNDERBART! När man sitter så ute på en ö med vänner och bara njuter av tystnaden och lugnet påminns man om hur underbar natur vi har bara runt knutarna. Jag är alldeles för dålig på att ta vara på den bara. Vi åt gott och drack gott och jag fick en jättefin present från dem allihop! Eller egentligen var det två presenter; en fin strandväska och en necessär med ljuvligt doftande produkter från Body Shop. Åh vad jag kommer sakna dem allihop!




Härliga skärgården



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0