BIO OCH VÅFFLOR

Igår var jag och M på bio, vi kom fram till att vi inte hade varit på bio sedan Arn (den första) gick! Farmor och farfar ställde upp och var barnvakt - TACK! Vi såg "Män som hatar kvinnor" och varken jag eller M har läst böckerna så vi hade inte så bra koll på vad den skulle handla om men alla jag har pratat med har sagt att filmen var bra. Och den var riktigt bra tycker jag även om den ibland blev väldigt äcklig! Jag är lite sugen på att läsa Stieg Larssons böcker nu efter att ha sett filmen, är rädd för bara att det kommar ta år innan jag är klar!

Idag vakande sessan supertidigt, så redan 06.15 sa hon "Mamma upp" och så fort jag kom upp sa hon "ut", då tyckte hon att vi skulle gå ut och leka. Konstigt nog var jag inte så trött fast det var tidigt så jag tog tag i strykhögen och gjorde så att den försvann och sen damsög jag...allt innan frukosten. Lite dans till Mora Träsk hann vi med också. Såg förresten att Mora Träsk kommer till stan och kör en show snart, kanske vore nåt för sessan? eller är hon för liten?

När vi alla var klädda och klara åkte jag och Thyra till farmor Majsan och M till sin syster. Majsan har gjort en jättefin kofta till Thyra så vi åkte och tackade henne så mycket för den. Då bjöd hon på smarriga våfflor! Supergott var det!


Fin kofta från Majsan


Kommentarer
Postat av: Annelie

Läs dem, definitivt! Det tar inte lång stund - för man kan inte sluta... LÄS LÄS LÄS!

Själv ska jag läsa om alla tre en gång till innan jag ser filmen. :)

Trevlig kväll!

2009-03-14 @ 17:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0