EGEN-TID...HMMM?


Fredagkväll hemma hos oss



Så här ser min fredagkväll ut just nu. Är det här verkligen egen-tid med kvalité kan man undra? Det till höger i bild är definitivt det (och jag som slarvat med träningen den här veckan...) men högen till vänster är ju inte lika skoj men den är självvald. Jag är ju sån att jag inte kan slappna av om jag vet att det finns en massa saker att göra så jag offrar en liten stund av fredagkvällen till att stryka så är det gjort sen, ställer man sig framför tvn går det av bara farten.

M är ute på partaj med jobbet och sessan sover gott sen en timme tillbaka. Hon var riktigt trött ikväll för hennes dag har varit full med roliga saker. På förskolan idag hade de åkt in till stan och fikat...mysigt! Skoj för barnen att få komma iväg och göra lite andra saker än vad de brukar göra på dagarna. Sen bar det iväg till Rebeckan & Tove och där blev det en massa lek. Efter det hann vi med en sväng till mommo & mojja. Så det var inte så konstigt att hon somnade som en stock när jag lade ner henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0