EN LÖRDAG I MARS

Idag startade vår dag runt 06.15 och eftersom M hade varit ute och partajat igår fick han sovmorgon så jag och Thyra gick upp och tittade på barnprogram på tvn. Vi låg och myste i soffan fram till 8, då fick det bli lite frukost. Vi körde en ganska så soft morgon och till min stora förvåning var M uppe redan vid 8 (nytt rekord efter en festkväll tror jag), det hade jag ju inte räknat med så jag fick till och med lite tid över till att duscha i lugn och ro. När vi alla var klädda och klara åkte vi till mamma och pappa en sväng. Där invigde vi deras terass för den här säsongen, jag hoppas det blir många dagar där i vår och sommar, helt underbart med en inglasad terass!


Thyra hjälper mommo & mojja att plantera påskliljor


Köra bil är kul...


...likaså gunga med mojja


Tok-Thyra


Hej då nu åker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0