EN TILL PRINSESSA ÄR HÄR!

Igår kom en till liten prinsessa till världen. Strax innan 22 igår kväll fick Camilla och Linus en liten flicka! Jag är så otroligt glad för deras skull! Kommer på mig själv med att gå omkring och le när jag tänker på det otroligt stora och häftiga som de precis har varit med om - att bli föräldrar! Det är det absolut största man kan vara med om, ingen tvekan! Både jag och M fick en massa flashbacks från när vi var på förlossningen och BB med lilla Thyra. En massa känslor och härliga minnen som kommer tillbaka!

Innan jobbet idag var jag framme på stan och köpte en liten present till Camillas och Linus lilla flicka, tänkte det kunde vara kul för dem att få en liten grej i brevlådan när de kommer hem från BB. Sen måste jag ju givetvis köpa söta, små bebiskläder när vi ska åka och hälsa på dem, men det dröjer nog några veckor, de måste ju få komma till ro först med den nya familjemedlemmen.

GRATTIS CAMILLA OCH LINUS TILL ER UNDERBARA PRINSESSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0