FINA BLOMMOR

Åh, tidigare idag blev jag så glad när jag äntligen hittade den blomma jag letat efter! Av en händelse råkade jag springa på den när jag egentligen var ute efter andra blommor. Jag såg nämligen en fin blomma i en blogg för någon månad sen, och sen dess har jag letat i varenda affär här i stan...Elins, Skapande Händer, Systrarna Knopp, Gloriosa, Lidens, men ingenstans hittade jag den...jo, jag hittade något liknande men då ingick kruka och då skulle den kosta 260kr eller 350kr...liiiiiite dyrt för en blomma tycker jag. Men så idag så stod den plötsligt där framför mig utan att jag letade, och inte nog med det den var mycket billigare, visserligen fick jag plantera den själv men jag hade redan kruka och allt så det gjorde mig inget, jag sparade ju mer än 100 kr! Jag beställde även blommor till två andra krukor som jag hade med mig, dem får jag hämta i morgon förhoppningsvis blir det riktigt fint i fönstret sen med nya blommor och nya gardiner!




Så här fint blev det i fönstret!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0