HELGEN ÄR HÄR!

Nu är helgen här igen...lika härligt som alltid! Morgonen startade lite kaotiskt eftersom det var snöoväder och jag skulle skjutsa M till bussen (träningsläger) och sen tillbaka upp till förskolan och lämna Thyra (glömde hennes tjockare mössa i bilen så jag fick gå tillbaka), sladdade ner till jobbet och steg in på första lektionen en minut i åtta!

Men nu är arbetsdagen över och jag ska hämta sessan, sen hem till mamma och pappa en sväng, ska skjutsa dem till tåget. Sen är resten av dagen oplanerad. I morgon blir det date med Cissi! Kul att hon hann klämma in mig och Thyra i kalendern, alltid lika trevligt när vi ses! På kvällen blir det tjejkväll med eventuell utgång....åh jag längtar redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0