HELGEN ÄR SLUT

Då var den här helgen också slut, förstår inte hur fort en helg går! Men den här helgen har varit härlig på många sätt, framför allt för att vi har fått tid att umgås jag, M och sessan. Vi har även träffat många nära och kära vilket betyder massor!! Jag känner mig redo för arbetsveckan som kommer, ibland känner jag inte alls så utan vill bara att helgen ska vara för evigt. Nu är alla utvecklingssamtalen gjorda så nu blir det inga sena kvällar den här veckan - skönt! I morgon ska vi på husvisning, jättespännande för det är det första huset jag verkligen tycker om (till skillnad från M som fallar för ALLA hus vi tittar på).

I eftermiddags var vi hemma hos mamma och pappa och fikade lite. Thyra skulle som vanligt leka med alla leksakerna på en och samma gång. Thyra fick ett jättefint paraply av mamma, som hon givetvis blev förälskad i med en gång och sen inte ville släppa, så nu väntar vi på lite regn så vi får inviga det  :) Jag får visa bilder på Thyra och paraplyet i morgon, likaså lite bilder från melodifestivalkvällen (fel låt vann enligt mig!!).


GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0