HUSVISNING

Ikväll har vi varit på husvisning, och huset var jättefint! Som jag skrev i ett tidigare inlägg så är det första huset som jag verkligen har tyckt om. Visst allt var inte perfekt, men huset var hyfsat nytt (byggt 2004), har ett väldigt bra läge, planlösningen var bra och inredningen var ljus....MEN priset är högt och som sagt allt var inte tipptopp så det vi funderar på nu är om det är ett hus att satsa på eller om det går på ett ut att bygga helt nytt vilket alltid har varit min dröm. Jag är ju väldigt mycket för att bygga ett nytt hus även om det blir ett lite sämre läge om man tänker på närheten till vattnet, men då får man allt som man vill ha det och sprillans nytt. Usch det är inte lätt att fatta ett av livets största beslut och särskilt inte när det är så mycket pengar inblandat.


Kommentarer
Postat av: Sofia S

Kul med husvisning! Läget är ju viktigt, samtidigt som det ska vara ett hus man ska trivas i eftersom man kanske ska bo där resten av sitt liv! :-) var det många o tittade? har budgivningen satt igång? Lycka till, hur ni än gör:-)

2009-03-16 @ 21:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0