HUVUDVÄRK

Idag har jag haft huvudvärk sen kl 10, inget kul alls. Jag tror det beror på att jag var uppe mellan 23.15 - 00.40 i natt. När Thyra var liten bebis sov hon hela nätterna i sin säng, men sen jag började jobba i augusti vaknar hon varje natt och nu har vi kommit in i en period då hon har sovit i vår säng mesta delen av natten. Igår bestämde vi oss för att ta tag i detta så vi tar var sin natt och turas om att gå upp till Thyra när hon blir ledsen, i natt var det alltså min tur.... Visst första gången gick ju bra, jag satte mig i fåtöljen i hennes rum och trodde att jag hade fått henne att somna om...men så fort jag la ner henne började hon gnälla igen...efter en och en halvtimme gav jag upp! Så fort jag la henne i vår säng somnade hon direkt. En tanke slog mig i natt när jag var trött och arg...varför är det fel att låta henne sova i vår säng om det är närheten till hennes föräldrar som hon vill ha och som får henne lugn?



Kommentarer
Postat av: Sofia S

Jag håller med dig Karin, det kan absolut vara så att hon vill ha er närhet, sover ni bra allihopa när hon sover hos er gör det ju inget, men jag kände ju tillslut att jag sov så dåligt när Hedda sov hos oss så vi skaffade ju en junior-säng som hon då kan komma i och ur själv, nu sover hon ungefär halva natten i vår säng och sen kommer hon till oss själv, ibland sover hon hela natten i sin säng. Detta har vi upplevt ger oss alla bättre sömn. Kanske värt att prova? Stora kramar!

2009-03-18 @ 20:08:10
Postat av: Anonym

Vad är det för säng ni har till Hedda? Var har ni köpt den? Jag har tittat runt lite men inte hittat någon bra än.

Kram vännen!

2009-03-18 @ 21:46:24
Postat av: Sofia S

Våran är en utdragsäng från ikea, den var träfärgad från början men markus mamma hade ju med den till jobbet och målade den vit, vi köpte den av heddas kusin, ni får kolla på den på söndag.. super enligt oss! :-)

2009-03-19 @ 08:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0