IGÅR OCH IDAG

Igår blev det inget inlägg för jag kom hem så sent från jobbet (jobbade mellan 08-18.30) och sen så hände det inget speciellt igår utan det var en helt vanlig måndag.

Idag är det en helt vanlig tisdag men jag tänkte skriva lite iaf. Idag var Thyra sitt gamla jag igen på förskolan (hon hade varit trött o gnällig igår), skönt! När jag lämnade henne var hennes kompisar precis på väg ut för att leka. Det är en kille på Thyras avdelning som alltid är så hjälpsam när jag kommer och lämnar/hämtar Thyra. Han ska hjälpa på/av med overalla, lägga mössan på hyllan och som idag hjälpta till av med hjälmen...jättegulligt!

Idag hämtade mormor Thyra och på vägen hem hade de gått till en lite större lekplats och det tyckte Thyra verkligen om! Sen fick jag höra att hon även busat en hel del som tex kastat en massa sand....dagisfasoner! Nu ikväll när jag kom hem höll M och Thyra på och bada och Thyra var verkligen på bra humör. Skönt det för hon har en period nu då hon blir sur för minsta lilla....jobbigt! Efter bad, lite kurragömma och hopp från soffan så sover hon nu gott.



Busar med mammas mössa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0