INGEN BRA START

Usch vi började dagen med att försova oss! Trodde inte det kunde hända när man har en liten morgonpigg sessa i huset. Försovningen var inte så farlig men ändå. Jag brukar gå upp 06.00 men imorse vaknade jag till av att Thyra (ja, hon sov i vår säng inatt också) säger "Oj, titta", vet inte vad hon såg men jag såg att klockan i taket stod på 06.32!! Så det var bara att flyga upp ur sängen och köra i gång med alla morgonrutiner. Jag som är en sån ordningsmänniska och har nästintill varje minut inrutad på morgonen fick ju smått panik, men det löste sig bra, vi hann alla äta och få på oss kläder. Så nu kan det ju bara bli bättre...det är ju fredag och solen skiner! I eftermiddag ska jag och Thyra träffa Rebecka med hennes Tim och Tove!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0