LÄCKERBITAR

Läckra sommarsandaler


Dessa läckerbitar hittade jag idag!! I somras letade jag som en tok efter ett par snygga sandaler men hittade inga bra, nu förstår jag varför...jag var ute alldeles för sent, det är ju NU man ska köpa vårens och sommarens skor. Tråkigt bara att man får ställa in ett par alldeles nya skor i garderoben och inte ta fram dem förrän om ett par månader. Jag vill ha sommar nuuuuu! Fick lite vårkänslor idag när jag och Thyra var ute i solen och lekte på eftermiddagen, även om det var rätt kallt ute så värmde solen skönt, härligt!

Egentligen var jag i skoaffären för att köpa dessa skor, men de var tyvärr slut...jättetrist för jag tyckte verkligen om de skorna, de skulle passa jättebra till mina baggyjeans. Som tur var så hade jag sett dem på nätet för samma pris så jag skyndade mig för att klicka hem dem men INTE då...de var slut där också!!! Hur tusan kan ett par skor ta slut på bara någon timme?! Det är antaglien inte meningen att jag ska ha de skorna. Är det någon som ser skorna i strl 37 så säg till mig direkt!

Kommentarer
Postat av: Sofia S

De var superfina! Vart hittade du dem`?

2009-03-14 @ 19:23:50
Postat av: Karin

Visst är de snygga!! De finns på sko-larssons (tror jag det heter), vid hjertberg.

2009-03-14 @ 23:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0