LUGN DAG

Idag har det varit en väldigt lugn dag här. Thyra hade feber på förmiddagen men efter hennes middagsnap har hon varit feberfri...skönt! Vi har hållt oss inne och tittat på Teletubbies och lite andra barnprogram, sen har vi lekt lite och ätit mat. Medan Thyra sov hann jag städa huset så nu är det fint inför helgen. Nu ikväll har jag varit iväg och tränat och på vägen hem handlade jag mat och några söta pyjamaser till Thyra. Jag har ju letat efter pyjamaser ett tag men det är svårt för de flesta är i dubbelstorlekar 86/92 och då blir de jättestor för Thyra har bara 80 nu, men det slutade iaf med att jag köpte 86/92 och de var STORA men det var rätt sött plus att hon har lite att växa i. Köpte den första tvådelade pyjamasen, får se hur den passar och om Thyra gillar den.

Nyss pratade jag med söta Camilla som är beräknad att föda sitt första barn om två veckor och flytta in i ett alldeles nybyggt hus om en vecka! Behöver jag säga att jag är liiiite avis, jag sa till henne att hon har världens mest underbara tid framför sig, dels vara mammaledig och bara mysa med deras skatt och dels få massa tid att bara greja och vara i nya huset....åh jag vill oxå ha ett nybyggt hus en liten skatt har jag ju redan!


Sessan i en av de nya pyjamaserna




Söt pyjamas


Nattad av pappa

I morgon är det redan fredag igen. Den här veckan har gått superfort, kanske för att det var studiedag i måndags, halvdag för eleverna i tisdags, halvdag för mig i onsdags och inget jobb alls idag. Hur som helst så är det skönt att helgen är här. Vi har inga stora planer men vi ska försöka träffa Sofia, Marcus och Hedda och prata lite om sommaren, ska bli jättekul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0