LUGNT

Just nu är det väldigt lugnt här hemma för Thyra sover och M är och hjälper sin syster att flytta. Så jag passar på att njuta medan jag kan...jag var ju uppe rekordtidigt, för att vara lördag, idag redan 06.15 så jag är lite trött nu. Jag sitter i soffan och surfar runt lite, sen ska jag ta tag i en del saker som behöver bli gjorda här hemma, men först lite slapptid.


Pratar i telefon


Igår var jag och Thyra på stan med Cissi och vi hade en jättemysig tjejstund! Först fikade vi och sen kikade vi runt i lite affärer. Thyra var så nöjd när vi fikade för hon fick en egen festis! När hon var mindre var det inga som helst bekymmer att ha med henne på stan men nu är hon inte lika nöjd med att bara sitta i vagnen och titta utan nu vill hon gå själv. Men det gick bra igår, det var bara någon gång som hon gnällde lite annars satt hon ganska så nöjt i vagnen. Hon fick ju prata med Rickard i telefonen, vi hade övat på att hon skulle säga grattis för han fyllde år igår, men hon vågade inte säga nåt.

Tyvärr (eller bra för plånboken) blev det ingen shopping igår, var iofs inte ute efter något speciellt men det är ju oftast då man hittar en massa. Jag är på jakt efter lite koftor till Thyra, har fått för mig att det är bra plagg, skulle gärna vilja hitta en i mörkblått och en i ljusrosa men jag får leta vidare. Nu ljuger jag faktiskt kom jag på för jag köpte visst en sak igår, jag köpte en fin blomma till vårt bord i hallen, men det var för pengar jag fick när jag fyllde år så det räknas knappt :)


Fint i hallen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0