MORGONBILDER

Jag vet inte vad det är med Thyra på mornarna men hon bjuder ofta på roliga bilder, som då hon hade Ms kallingar på sig! I morse blev det ett till...hon var inne på sitt rum och grejade medan jag och M fixade i ordning oss, när jag kikade in fick jag syn på det här:




Det räckte ju att sticka in näsan i Thyras rum för att förstå varför hon var så länge ensam inne på sitt rum...gullunge!

I morgon är det fredag - bästa dagen på veckan! Jag slutar tidigt så jag och Thyra ska in till stan när jag har hämtat henne för att äntligen ha en mysig fredagsdate med Cissi. Sen på kvällen blir det träning och sen bio, det var evigheter sen jag och M var på bio.

Nu ska jag plocka fram lite inför morgondagen och sen lägga mig och läsa lite.

SOV GOTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0