MUFFINS


Smaskigt!



Så här kul hade Thyra medan jag bakade



Här har det bakats muffins för fullt. Vi hade några gamla bananer i kylskåpet som passade bra att använda till bananmuffins, så nu har vi fyllt på fikaförrådet.

För att komma i stämning inför kvällens final i melodifestivalen lyssnar jag på den här låten. Tycker den är helskön! Mycket bättre än alla bidragen i melodifestivalen tillsammans, men sen är ju inte melodifestivalslåtarna riktigt min musikstil heller, men titta på det måste man ju ändå. Nu ska jag göra mig i ordning för alldeles strax ska vi åka till Thyras kusiner och se hur fint de har fått de i sin mya lägenhet, också blir det melodifestival och pizza...LOVELY!

Hoppas ni får en härlig lördagkväll vad ni nu hittar på!


Kommentarer
Postat av: Sofia S

Men vännen!! du har ju inte berättat att du skaffat en blogg! Gud vad skoj!! Hoppas det är ok att jag är inne o läser emellanåt?

Vi ses i morgon, ser jättemkt fram emot vår semestertripp tillsammans! KRAMAR

2009-03-14 @ 19:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0