ONSDAG

Idag både lämnade och hämtade jag sessan, det är så kul att se att hon trivs så bra på förskolan. Det är aldrig några problem att lämna henne på morgonen för så fort hon ser förskolan börjar hon prata om att leka och säger några av kompisarnas och fröknarnas namn, gullunge! Eftersom det var så fint väder i eftermiddags gick vi till lekplatsen så fort vi kom hem. Thyra gillar att gunga och åka rutschkana, och sitta i polisbilen som finns där. Till slut fick jag bära med mig henne hem för vi var tvungna att få i oss lite mellanmål. Sen for vi ner till stan för att hjälpa mamma och pappa att köpa ny soffa. Thyra hittade några söta barnmöbler att sitta i så det ville hon göra hela tiden!

Nu ikväll har jag tränat och veckohandlat så nu är kylen och frysen fylld med god mat. Ms syster med barn kom hem en sväng innan jag stack iväg och tränade, Thyra tycker så mycket om att leka med sina kusiner. Vi blev bjudna hem till Ms syster på lördag för att se melodifestivalen och inviga deras nya lägenhet, det ska bli jätteskoj!


Blivande kock?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0