RAPPORT FRÅN HELGEN

Nu har jag äntligen fått lite tid över, igår kväll var det träning och jobb som tog all tid. Jag måste ju berätta om vår härlig lördagskväll tillsammans med underbara vänner.
Lite spontant bestämde jag och Cissi att vi skulle titta på melodifestivalen tillsammans, så vid 19-tiden kom de hem till oss och med sig att de hämtmat. Thyra blev jätteglad, hon tycker så mycket om både Cissi och Rickard! Det var ett tag sedan vi träffades så Thyra fick vara uppe lite extra länge så hon hann leka lite med dem, annars brukar hon lägga sig vid 19.

Vi åt gott och tittade på melodifestivalen, tycket väl inte direkt om något av bidragen men det brukar jag aldrig göra. Efteråt blev det mycket prat om hus och husköp, både Cissi och Rickard och vi är sugna på hus, blir spännande att se vart vi så småningom hamnar. Vid 00-tiden drog de sig hemåt och vi kröp ner i säng eftersom vi har en liten sessa som vaknar tidigt oavsett helg eller vardag.

En gammal bild på Cissi och Thyra, glömde ta fram kameran i lördags.


Bilden är tagen vid en av Cissis och minas många "fredagsfikor" som vi alltid hade när jag var föräldraledig och Cissi pluggade. Nu jobbar vi båda två så nu hinner vi inte alls ses lika ofta som vi brukar, jättetråkigt tycker jag!


Ännu en gammal bild på Thyra och Rickard, måste bli bättre på att ta fram kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0