SÅ HÄR BLEV DET


Fint till påsk

Så här fint blev det när jag planterade blommorna jag köpte igår. Vi gjorde om planerna lite idag, tanken var att jag och Thyra skulle åkt och handlat när jag hade hämtat henne men hennes overall och skor var så smutsiga så vi åkte hem och bytte om och åt mellanmål istället. Så istället för en runda på Willys blev det först en runda till skogsdungen för att plocka lite påskris och sen en vända till lekplatsen. Så jag hann plantera mina blommor idag vilket var skönt, handlingen får jag på vägen hem från träningen ikväll.

Nu ska här lagas mat för M kommer snart hem.

Kommentarer
Postat av: Sofia S

Jättefint! :-) Duktig du är!

2009-03-25 @ 21:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0