SESSA I PYJAMAS


Sessan i ny pyjamas


 


Sötnos



Så här söt är sessan i sin nya pyjamas, den är lite stor men det gör bara att det ser ännu sötare ut tycker jag. Först ville hon inte ta på sig pyjamasen utan ville fortsätta busa, men sen när väl pyjamasen var på och det var dags för välling kröp hon gulligt upp i knät och sen somnade hon så fort jag la henna i sängen. I morgon är det dags för förskolan igen och det tror jag hon kommer tycker är skoj efter att ha haft några lugna sjukdagar hemma i veckan.

Nu i eftermiddag/kväll har vi fixat lite ärenden och sen var vi hos Cissi och Rickard på snabbfika, vi skulle egentligen bara lämna inbjudan till bowlingfesten och sen skulle jag iväg och träna men vi hann allt med lite fika också. Ikväll har först jag tränat och sen M, så nu har vi landat skönt i soffan. I morgon är det ny vecka hoppas den bjuder på mycket skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0