SKÖNT MED FREDAG

Även idag är Thyra hemma från förskolan eftersom hon inte var helt feberfri igår, och imorse vakande hon med feber igen...segdragen feber. M var hemma på förmiddagen och jag kom hem strax efter 13 för att byta av. Jag jobbar bara till 13 på fredagar så det passade bra att dela 50/50 idag. På väg hem ringer de från skolan och berättar att det hänt något (som det alltid har en viss tendens att göra på just fredagar), så när jag kom hem var det bara att ringa runt till föräldrar och informera om vad som hänt. Trist att det ska hända saker på fredagar och när man har gått hem för då kan man inte reda ut det på plats och så går man och tänker på det mer eller mindre hela helgen.

Jag var på Tupperwearparty för ett tag sedan och självklart handlade jag lite, så när jag kom hem var Christin här med mina varor. Supergulligt att hon kom hit med det - TACK!! Också fick vi oss en liten pratstund, alltid lika mysigt.

Just nu är det Laban som går på tv:n här hemma och jag plockar med lite av varje. Skönt att helgen är här, får se vad den har att bjuda på...


Kommentarer
Postat av: Christin

Det var så lite så....bara kul o träffas o prata lite!!!kram kram

2009-03-06 @ 16:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0