SNART HELG

Idag är det torsdag vilket innebär att helgen snart är här...härligt! M är på träningsläger i Danmark fredag till söndag men helgen bjuder ändå på en hel del roligheter. På lördag kommer några härliga vänner hem hit, ska bli jätteskoj att träffas utan barn den här gången.

Idag skiner solen men det är svinkallt ute, gick mellan skolan och matsalen utan jacka förut och jag fryser än! Hade tänkt ta en runda på stan på rasten förut men det var för kallt för det så jag stannade inne. Snart ska jag åka och hämta min lilla goding på förskolan och sen ska vi nog försöka införskaffa oss lite nya blommor till vardagsrummet. Ikväll blir det träning och sen ska jag och mamma till Gina Tricot på VIP-kväll. Hoppas jag hittar något fint där, är sugen på något nytt till garderoben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0