SOFT MORGON

På tisdagar börjar jag inte förrän kl 12 så jag och Thyra körde soft morgon i morse. Skönt att inte alltid behöva stressa iväg på morgonen. När jag lämnade Thyra på förskolan hade hennes kompisar redan hunnit ut på gården, det är så gulligt att se alla småttingar tulta omkring i sina overaller. Vi cyklade till förskolan idag och så fort vi närmade oss började Thyra prata om att "la" (=leka). Hon tycker verkligen om att vara där! På måndagar och tisdagar behöver vi hjälp med att hämta Thyra för både jag och M jobbar till fem, men det är aldrig några problem att få hjälp för vi har så gullig släkt som alltid ställer upp - TACK! Idag var det farmor som ställde upp och hämtade, och jag tror att både Thyra och farmor hade en mysig eftermiddag tillsammans.

Jag var inte hemma från jobbet förrän efter 19 idag så Thyra sov redan när jag kom hem, tråkigt att inte hinna mysa lite med henne innan hon skulle sova. M berättade att hon hade lite feber och hade varit lite hängig ikväll, hoppas hoppas att hon inte är sjuk imorgon lilla sessan!

Älskade lilla sessan




Den 25 april är det dags för mig och M att gå på fest! Det var ett tag sen nu som vi var iväg på fest tillsammans. Vi har bokat in en stor bowlingfest tillsammans med våra vänner, det kommer bli jätteskoj!

Nu ska jag titta på Desperat Housewives och sen sova, hoppas sessan får sova ordentligt inatt och att hon slipper febern imorrn!

GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0