TACO-FAMILJEN

Ikväll är det "Andra chansen" och tacos som gäller för mig och M. Självklart hejar vi på Scotts, men jag tror tyvärr inte att de går vidare för deras låt är inte så jättebra. Men det vore ju superskoj om de gjorde det! Piloternas låt tycker jag är en riktigt bra låt oavsett om det är en kopia eller inte, så de får gärna gå vidare.

När jag blev tillsammans med M kallade jag hans familj på skoj för "pommesfrites-familjen" för de åt pommesfrites väldigt ofta, nu skulle man kunna säga att vi går under namnet taco-familjen för det händer rätt ofta att vi äter taco i olika fomer,men det är ju så himla gott och enkelt att göra!

Njut lördagkvällen allesammans!



Gott med tacos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0