TIDIGT I SÄNG IKVÄLL

Jag tror faktiskt att jag ska gå och lägga mig nu, jag vet tidigt för att vara fredagkväll men eftersom M inte är hemma i helgen blir det två tidiga mornar för mig, så det är bäst att få så mycket sömn som möjligt. Kvällen idag har bestått av fredagsmys i soffan och en massa bus, så det var inte svårt att få sessan att somna ikväll. Hoppas, hoppas hon tar en liten sovmorgon i morgon, inte mig emot.

Bjuder på en bild av en av Thyras favoritsysselsättningar just nu - rita. Hon ska rita hela tiden, blir vansinnig om hon inte får penna och papper. Helst ska hon ligga ner och rita, och hon ritar allt möjligt; katter, Nalle Puh, grisar, prinsessor och hästar. Idag hade de målat med fingerfärg på förskolan och då hade tydligen Thyra och Senna tagit sig varsitt smakprov...skulle jag gärna velat se!








Morgondagen bjuder på flera skojiga saker, ser jag fram emot!
Hoppas ni har en mysig fredagkväll vad ni än har för er...mys i tvsoffan eller partykväll.

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0