TJEJMIDDAG

En gång i månaden träffas vi (jag, Thyra, mamma, mostrar, kusiner och kusinbarn) för att ha tjejmiddag tillsammans. Vi turas om att vara hemma hos varandra och äta mat tillsammans, det är alltid jättetrevligt och lyxigt att få komma till dukat bord! Thyra har en syssling som heter Elsa och hon hade väntat i en vecka på att få träffa Thyra och leka. När de träffas har de alltid skoj tillsammans men idag var Thyra lite avvaktande och skulle mest vara hos mig. Jag tyckte lite synd om Elsa som hade längtat så, får hoppas att de kan träffas och leka snart igen.


Thyra och Elsa testar Elsas nya skor


Ikväll har vi tittat på Robinson 2009, kommer bli skoj att följa programmet och se hur det går för dem. Starten var ju hur tuff som helst för dem, jag hade inte stått ut mer än en kvart! Nu blir det mer slapp i soffan, känns som att den här helgen har gått hur fort som helst, men än är den inte slut! I morgon ska vi äntligen träffa Sofia, Marcus och Hedda och på eftermiddagen får vi mysigt besök, då ska det ätas våfflor!



Thyra och mormor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0