VÅR LÖRDAG

Bättre sent än aldrig men här kommer lite uppdatering på vår helg...

I lördags åkte jag och Thyra fram på stan för att träffa Cissi. Vi strosade runt lite i affärerna för att hitta nåt till Cissi som skulle på 40-årsfest på kvällen, sen blev det fika på Garströms. Thyra fick en egen festis (det var ju lördag) och hon var hur nöjd som helst. Jag och Cissi hade massor att prata om så tiden bara sprang iväg! Efter fikastunden hann vi med några fler affärer och då hittade vi en snygg partyoutfit till Cissi.



Så här glad blir Thyra när hon får en festis!


Smarrigt fika!


Eftersom jag skulle ha gäster hemma på kvällen fick vi trampa på gasen för att komma hem och hinna greja i ordning allt inför kvällen. Min tanke var att Thyra skulle sova när vi kom hem från stan och att jag då skulle få massor gjort, men så blev det så klart inte, Thyra sov när vi var på stan och var vaken med mig hela eftermiddagen. Men det gick bra ändå, vi hann göra en massa saker; äta, lek på lekplatsen, lämna 1-årspresent, duscha, titta på tv, laga mat, äta igen, diska, göra oss i ordning, pyjamas, tandborstning och nattning...ja helt otroligt vad man hinner på en dag!


1-årspresent till Frans


Tittar på Bolibompa i (nästan) full utemundering


På kvällen var det tjejkväll för hela slanten. VI var fem tjejer som träffades och åt mat och drack gott tillsammans. Vi hade massor att prata om så tiden bara sprang iväg. Glömde helt av att ta några kort tyvärr, får skylla på att vi förlorade en timme den kvällen/natten. Tack för en jättetrevlig kväll tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0