VÄRLDENS BÄSTA MORBROR


Fika tillsammans med mojja och morbror Mikael

Igår eftermiddag hade vi besök av världens bästa morbror! När vi berättade för Thyra att Mikael och Lukas skulle komma gick hon runt och ropade efter Mikael och när han kom blev hon jätteglad! Lukas var också med och till en början var Thyra som alltid lite avvaktande men när Lukas väl hade kommit till ro och hälsat på alla gick det bra att vara när honom. Thyras favoritgosedjur är döpt efter just Lukas eller Luuu som hon kallar honom.



Smarriga våfflor!


Thyra gillar våfflor

Vi fikade med goda våfflor tillsammans. När Thyra fick syn på grädden sa hon mos, hon tyckte det såg ut som potatismos  =) Våfflor har blivit en favoritfika hos Thyra, hon kan äta hur många som helst. Det var kul att äntligen få träffa brorsan och sitta ner och prata lite, även om vi nu bor närmare varandra så har vi båda fullt upp. Men till sommaren då Mikael och Maria bor i sommarstugan hoppas jag vi kan ses mer.


Fina Lukas!

Thyra fick följa med ut när Lukas skulle rastas. De gick till lekplatsen och där var det bara Mikael och rutschkanan som gällde för Thyra, hon hade hur kul som helst! Sen var det dags att gå in och ta ett bad, då busade Lukas med Thyra genom att ta alla leksakerna.



PUSS



TACK FÖR BESÖKET! HOPPAS VI SES SNART IGEN!

Kommentarer
Postat av: Sofia S

Gott det ser ut med våfflor! :-) Hedda älskar också det.. Är väl våffeldagen i morgon? Eller onsdag kanske?

Här är det feber fortf. 39.3 nu ikväll, stackars liten. Så vi myser bara här hemma, kollar pippi typ tio ggr och läser böcker. :-) KRAM på er! Hoppas ni får en bra vecka!

2009-03-23 @ 20:21:07
Postat av: Lucas

Tack för senast, när jag kom var jag helt slut, var tom så trött att jag sov HELA måndagen... det är jobbigt att vakta prinsessor (men jag gjorde mitt bästa och börjar bli grymt bra på det)!



Ses snart!

ps. Mikael & Maria hälsar



kram kram

2009-03-23 @ 22:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0